Booking.com – opinie klientów

19 listopada 2018
Click to rate this post!
[Total: 13 Average: 2.9]

Serwis Booking.com to jedna z najpopularniejszych na świecie platform umożliwiających rezerwowanie online noclegów i restauracji oraz wyszukiwanie połączeń lotniczych i ofert z zakresu wynajmu samochodów.

Firma Booking.com założona została w 1996 r. w Amsterdamie. Początkowo świadczyła usługi na niewielka skalę, ale w dość krótkim czasie stała się przedsiębiorstwem e-commerce świadczącym usługi na skalę globalną. W chwili obecnej jest to spółka, której właścicielem jest Booking Holdings Inc. Posiada ok. 200 biur w 70 krajach świata, łącznie zatrudnia ponad 17 tys. osób. Prowadzi Program dla Partnerów Afiliacyjnych.

Głównym celem przyświecającym Booking.com jest ułatwianie ludziom zwiedzania świata, stąd też kluczową kwestią jest dla firmy inwestowanie w technologie cyfrowe. Platforma posiada aplikację mobilną dostępną w przeszło 40 językach. Znajdujące się na stronie wyszukiwarki ofert odznaczają się przejrzystym interfejsem i intuicyjną obsługą.

Booking.com – opinie

Na bazę Booking.com składa się ponad 29 mln ofert, z czego prawie 5,8 mln to oferty domów, apartamentów, hoteli, hosteli, pensjonatów, obiektów na wynajem sezonowy etc. Serwis pozwala zarezerwować pobyt prywatny lub służbowy w ponad 143 tys. miejsc zlokalizowanych w 230 krajach i terytoriach. Osoby korzystające z platformy nie są obciążane opłatami rezerwacyjnymi i administracyjnymi. Dużym ukłonem w stronę podróżnych jest to, że w większości przypadków da się bezpłatnie odwołać rezerwację (należy to zrobić w określonym czasie).

Sprawdź innych pośredników turystycznych: Airbnb, Traveliada , Traveligo, Fly.pl, Travelplanet.

Ile kosztują hotele w Booking.com? Poniżej wyszukiwarka:


Booking.com

Zobacz Również

Komentarze

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments